سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم جوانه گندم ارگانیک ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز جو

کرم جوانه گندم ارگانیک ایران کازمد | کرم گیاهی و دستساز جوانه گندم

عکس کرم جوانه گندم ارگانیک ایرانکازمد | کرم گیاهی و دست ساز جوانه گندم

کرم جوانه گندم ارگانیک ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز جوانه‌گندم 1

خواص و فواید کرم جوانه گندم ارگانیک ایران کازمد | کرم جوانه گندم دست ساز ایرانکازمد

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و تیتروار فواید این کرم جوانه گندم را مورد بررسی قرار دهیم، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

نکات مهم و حائز اهمیت راجع به کرم جوانه گندم ایرانکازمد که باید قبل از خرید به آنها توجه نمود

  • به دلیل عدم وجود مواد شیمایی همچنین نگهدارنده شیمیایی در کرم جوانه گندم ایرانکازمد میبایست این محصول در دمای خنک و فضای خشک ( مانند طبقات پایین یخچال ) نگهداری بفرمایید.
  • اکیدا تصویه میشود کرم جوانه گندم ایران کازمد را روی پوست کاملا تمیز مصرف نمایید. به این معنی که قبل از مصرف این کرم برای پاکسازی پوست خود از صابون گیاهی مناسب استفاده نمایید.
  • اگر همزمان با کرم جوانه گندم ایران کازمد، یکی از انواع اسکراب‌ها را نیز تهیه نموده‌اید، حتما کرم را بعد از مصرف اسکراب استفاده نمایید.
  • در صورتی ماسک ترمیمی ایران کازمد را تهیه نموده‌اید، پیشنهاد میکنیم کرم جوانه گندم ایرانکازمد را شب ها قبل از خواب و پس از شستشو با صابون مناسب پوستتان استفاده نمایید و پس از آن بخوابید.
  • اگر فقط یک صابون گیاهی ایرانکازمد و کرم جوانه گندم را تهیه نموده اید، میتوانید تا روزی 2 مرتبه ( هر 12 ساعت ) از آن (کرم جوانه گندم) استفاده نمایید. به عنوان مثال به این صورت که:
    • صبح حدود ساعت 10 و 11 پوستتان را با صابون گیاهی شستشو داده، سپس کرم جوانه گندم تان را بزنید.
    • مجددا شب حدود ساعت 10 و 11 ( یعنی 12 ساعت بعد ) قبل از خواب ابتدا پوست را با صابون گیاهی بشویید، سپس کرم جوانه گندم ایران کازمد را بزنید و بخوابید.
    • دقت بفرمایید این نوع مصرف فقط در شرایطی است که شما یک صابون گیاهی متناسب با نوع پوست و کرم جوانه گندم را تهیه نموده‌اید.
  • سعی کنید در طول دوره مصرف کرم جوانه گندم تا حد امکان از نور مستقیم آفتاب دور باشید. و زمان های طولانی را در زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • توصیه میکنیم در زمان مصرف کرم جوانه گندم ایران کازمد روزی 6 الی 8 لیوان آب بنوشید.
  • مواد موثره در کرم جوانه گندم با درصد بالا در کرم موجود است. توصیه میکنیم در هر بار مصرف کرم جوانه گندم از حجم کمی کرم بروی پوست بزنید و ماساژ دهید تا جایی که اثری از کرم روی صورت نمانده و کاملا وارد پوست شده باشد.
  • مصرف کرم جوانه گندم ایرانکازمد برای پوست‌های خشک، پوستهای مختلط رو به خشک، پوستهای مختلط، پوستهای مختلط رو به چرب و پوستهای چرب بالامانع است.
  • کرم جوانه گندم ایران کازمد گیاهی، ویتامینه و پروتئینه میباشد. لذا میتوانید نگران تداخل دارویی با مصرف این محصول نباشید.

 

عکس کرم جوانه گندم ارگانیک ایرانکازمد | کرم گیاهی و دست ساز جوانه گندم

کرم جوانه گندم ارگانیک ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز جوانه‌گندم 1

 

 

خواصروغنجوانه گندم

روغن جوانه گندم از قسمت میانی و هسته جوانه گندم به دست می آید. این روغن فواید و خواص زیادی دارد. استفاده از روغن جوانه گندم در صنعت آرایشی و بهداشتی به علت خواص و فوایدی که دارد، بسیار زیاد می باشد.

جوانه گندم علاوه بر هسته دارای سبوس و آندوسپرم نیز میباشد. اما مهمترین قسمت این گیاه هسته آن است. روغن جوانه گندم دارای حدود یک چهارم از کل مواد مغذی این دانه است،

مقداری باور نکردنی ! این میزان تقریبا در بین گیاهان و دانه های دیگر بالاترین مقداری است که ثبت شده است .

روغن جوانه گندم حاوی ویتامین های B6 و ب کمپلکس است وحاوی پتاسیم، منیزیم و فسفر است . این مواد مغذی به طور قابل ملاحظه ای در روغن یافت میشوند و اکسیری برای سلامت هستند.

روغن جوانه گندم در ساخت محصولات مراقبتی _بهداشتی جایگاه بالایی را به ود اختصاص داده است .

دلیل آن، قیمت مناسب، فواید بی شمار و آسان بودن دسترسی به این ماده اولیه است .

خواص روغن فوق العاده جوانه گندم برای پوست چیست ؟

روغن جوانه گندم خواص فوق العاده ای هم برای پوست و هم برای مو دارد .پوست و به ویژه پوست صورت، بیرونی ترین لایه بدن است که در تماس مستقیم با عوامل خطرساز قرار دارد .

در حقیقت پوست بدن شما، اولین لایه محافظ است که شما را از انواع باکتری و خطر دور می کند .سلامت پوست اهمیت زیادی داشته و علاوه بر این بر ظاهر فرد و اعتماد به نفس وی نیز تاثیر گذار است . در طب سنتی، مواد و روغن های طبیعی عناصر اصلی محافظت از پوست به شمار می آیند.

روغن های طبیعی مانند روغن آرگان و روغن جوانه گندم، میتوانند به عنوان یک روتین پوستی مورد استفاده باشند حال آنکه استفاده از برخی روغن های دیگر مانند روغن خراطین باید به صورت دوره ای صورت گیرد .به هر حال در هر زمان باید با آگاهی از مشکل، قدم در راه رفع و پاک کردن عوارض آن برداشت .

روغن جوانه گندم یکی از مواد طبیعی است که میتوانید از خواص آن برای سلامت پوست استفاده کنید .

 

 

6 مورد بالا از بهترین خواص روغن جوانه گندم است که برای زیبایی و سلامت پوست مفید است. حال به بررسی این فواید میپردازیم.

داشتن پوستی سالم و درخشنده

روغن جوانه گندم از روغن های بسیار سبک است که به هیچ وجه برای پوست آزار دهنده نیست.این روغن دارای خواص آنتی اکسیدانی و لایه برداری بسیار مناسبی است که باعث درخشندگی پوست میشود.

همچنین این روغن دارای مقادیر قابل توجه ویتامین E است . این ویتامین برای سلامت و زیبایی پوست بسیار مفید است.

همچنین روغن جوانه گندم سرشار از مواد مغذی، روی، منیزیم، فسفر و پتاسیم است . ماساژ روغن بر روی پوست این مواد مغذی را در اختیار سلول ها قرار می دهد و رشد آن ها کمک میکند .

به این ترتیب احیا سلول های آسیب دیده و رفع بافت های مرده سرعت میگیرد . این روند به تدریج صورت گرفته و باعث روشن شدن پوست و افزایش درخشندگی و شفافیت آن می شود .

برای افزایش قدرت روشن کنندگی، ترکیبی از روغن شیرین بیان با روغن جوانه گندم را امتحان کنید .

آبرسانی به سلول های پوست

آبرسانی به سلول های پوست باعث جلوگیری از پیری پوست، رفع ترک های پوست و تامین زیبایی پوست میشود.این روغن دارای ویتامین E، امگا 3 و امگا 9 است . همچنین روغن جوانه گندم اصلا چرب نیست. یعنی با مالش بر روی پوست صورت، پوست چرب و آزار دهنده نمیشود.

ترکیبات موجود در روغن جوانه گندم اصل باعث آبرسانی و هیدراته کردن سلول های پوستی میشود. بنابراین در صورتی که پوستی خشک و دارای ترک پوستی دارید، از روغن جوانه گندم استفاده کنید.با توجه به قدرت آبرسانی بالا در روغن های طبیعی، میتوانند برای رفع ترک های پوست مناسب باشند .

برای این منظور علی الخصوص در زمان بارداری از ترکیب روغن آرگان و جوانه گندم استفاده کنید .گرم کردن روغن با حرارت غیر مستقیم، پیش از استفاده تاثیر آن را دو چندان می کند .

ضد چین و چروک و پیری پوست

برای رهایی از شر چین و چروک و خطوط مزاحم پوست، سلول های پوستی نیازمند مواد مغذی هستند.

این مواد مغذی عبارتند از : انواع ویتامین های A،E،D،B که روغن جوانه گندم به طور کامل دارای این مواد می باشد. همچنین طبق مطالبی که در بالا عنوان شد

این روغن خاصیت آبرسانی به سلول های پوستی را دارد. بنابراین با مصرف این روغن سلول های شما به سرعت بازیابی می شوند. و خبری از چین و چروک نخواهد بود.

درمان التهاب پوستی

روغن جوانه گندم به علت دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی برای درمان التهاب پوستی فوق العاده است. از جمله مواردی که میتوان با جوانه گندم درمان کرد عبارت است از : آکنه، اگزما، درماتیت و … روغن های طبیعی خاصیت آبرسانی قابل توجهی دارند که برای تسکین التهاب ضروری است .

روغن جوانه گندم ویتامین و پروتئیثن را در دسترس مستقیم پوست قرار می دهند . به این ترتیب میتوانند علائم التهاب و قرمزی پوست را به سرعت کاهش دهد و آن را درمان کنند .به علاوه آسیب های ناشی از بیماری را نیز به دلیل کمک به ترمیم و بازسازی بافت های پوست کاهش میدهد .

روغن جوانه گندم منبعی غنی از ویتامین B6 و بکمپلکس است که برای بازسازی پوست حیاتی است .

تولید کلاژن پوست

از عوامل مهم جوان ماندن پوست صورت تولید کلاژن توسط سلول های پوستی است.کلاژن باعث صاف و یکدست شدن اپیدرم، لایه سطحی زیر پوست، می شود و از چروک جلوگیری میکند . با افزایش سن تولید کلاژن در بدن روبه توقف می رود و از جایی به بعد دیگر تولید نمیشود .

مراقبت از پوست و تحریک آن به تولید این ماده حیاتی، در سنین جوانی و میانسالی حائز اهمیت است . این کمک میکن تا پوست شما به حالتی پایدار دست یابد و از کشیدگی های شدید پوست جلوگیری میکند .بدین ترتیب از تغییرات شدید پوست جلوگیری میشود که عامل اصلی بروز چین و چروک پوست است .

با مصرف روغن جوانه گندم این تضمین وجود دارد که سلول های پوستی صورت شروع به تولید کلاژن کنند.بنابراین با مصرف این روغن با یک تیر چندین نشان زده اید. علاوه بر افزایش تولید کلاژن، به آبرسانی و لطافت پوست، جوان ماندن و درخشندگی آن کمک کرده اید .

ضد آفتاب طبیعی پوست صورت

اشعه های خورشیدی و تابش های فرابنفش از عوامل مهم در آسیب به بافت های سلولی است.این تابش های خورشیدی در برخی از موارد ممکن است باعث ایجاد سرطان پوست شود. روغن های طبیعی موادی هستند که چربی موجود در آنها عموما از نوع اسید های چرب مفید است .

آنتی اکسیدان ها نیز بخش مهمی از ترکیبات روغن ها را تشکیل میدهند . روغن جوانه گندم با خواص آنتی اکسیدانی فوق العاده خود از پوست همانند یک ضد آفتاب طبیعی محافظت میکند.از روغن اثر رادیکال های آزاد معلق در محیط را دفع میکند و از تاثیر آن بر بافت پوست جلوگیری میکند. حسن استفاده از روغن جوانه گندم این است که در تمامی ساعات روز قابل استفاده است،

مصرفی آسان و مقرون به صرفه دارد و علاوه بر این خاصیت، خواص دیگری را نیز برای پوست به همراه دارد . روغن جوانه گندم، برای انواع مختلف پوست، از حساس تا چرب قابل استفاده است .

منبع خواص روغن جوانه گندم : ویسکا اول

 

تصویر کرم جوانه گندم ایرانکازمد

کرم جوانه گندم ارگانیک | خرید کرم گیاهی و دست ساز جوانه گندم