کرم عسل ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز عسل ایرانکازمد

کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز عسل کوهستان ایرانکازمد

عکس کرم عسل ایران کازمد

کرم عسل ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز عسل ایرانکازمد

خواص و فواید کرم عسل ارگانیک ایران کازمد | کرم گیاهی و دست ساز عسل کوهستان ایرانکازمد
اگر بخواهیم به صورت خلاصه و تیتروار فواید این کرم عسل ارگانیک و دست ساز ایرانکازمد  را مورد بررسی قرار دهیم، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • آبرسان و مرطوب‌کننده خوب پوست
  • پاکسازی منافذ پوست
  • دارای خاصیت ضدچروکی 
  • حاوی ویتامین E و ویتامین A
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • درمان آفتاب سوختگی
  • نرم کننده پوست
  • لایه‌برداری ملایم از پوست های مرده 
  • التیام‌ دهنده‌ جای زخم و خود زخم
  • درمان آکنه و جوش
  • مرطوب‌ کننده‌ کوتیکول (پوستک)
  • ترمیم بافتهای پوست

 

نکات مهم و حائز اهمیت راجع به کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایرانکازمد که باید قبل از خرید به آنها توجه نمود

  • به دلیل عدم وجود مواد شیمایی همچنین نگهدارنده شیمیایی در کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایرانکازمد میبایست این محصول در دمای خنک و فضای خشک ( مانند طبقات پایین یخچال ) نگهداری بفرمایید.
  • اکیدا تصویه میشود کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایران کازمد را روی پوست کاملا تمیز مصرف نمایید. به این معنی که قبل از مصرف این کرم برای پاکسازی پوست خود از صابون گیاهی مناسب استفاده نمایید.
  • اگر همزمان با کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایران کازمد، یکی از انواع اسکراب‌ها را نیز تهیه نموده‌اید، حتما کرم را بعد از مصرف اسکراب استفاده نمایید.
  • در صورتی ماسک ترمیمی ایران کازمد را تهیه نموده‌اید، پیشنهاد میکنیم کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایرانکازمد را شب ها قبل از خواب و پس از شستشو با صابون مناسب پوستتان استفاده نمایید و پس از آن بخوابید.
  • اگر فقط یک صابون گیاهی ایرانکازمد و کرم عسل ارگانیک و طبیعی را تهیه نموده اید، میتوانید تا روزی 2 مرتبه ( هر 12 ساعت ) از آن (کرم عسل ارگانیک و طبیعی) استفاده نمایید. به عنوان مثال به این صورت که:
    • صبح حدود ساعت 10 و 11 پوستتان را با صابون گیاهی شستشو داده، سپس کرم عسل ارگانیک و طبیعی تان را بزنید.
    • مجددا شب حدود ساعت 10 و 11 ( یعنی 12 ساعت بعد ) قبل از خواب ابتدا پوست را با صابون گیاهی بشویید، سپس کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایران کازمد را بزنید و بخوابید.
    • دقت بفرمایید این نوع مصرف فقط در شرایطی است که شما یک صابون گیاهی متناسب با نوع پوست و کرم عسل ارگانیک و طبیعی را تهیه نموده‌اید.
  • سعی کنید در طول دوره مصرف کرم عسل ارگانیک و طبیعی تا حد امکان از نور مستقیم آفتاب دور باشید. و زمان های طولانی را در زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • توصیه میکنیم در زمان مصرف کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایران کازمد روزی 6 الی 8 لیوان آب بنوشید.
  • مواد موثره در کرم عسل ارگانیک و طبیعی با درصد بالا در کرم موجود است. توصیه میکنیم در هر بار مصرف کرم عسل ارگانیک و طبیعی از حجم کمی کرم بروی پوست بزنید و ماساژ دهید تا جایی که اثری از کرم روی صورت نمانده و کاملا وارد پوست شده باشد.
  • مصرف کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایرانکازمد برای پوست‌های خشک، پوستهای مختلط رو به خشک، پوستهای مختلط، پوستهای مختلط رو به چرب و پوست‌های چرب بالامانع است.
  • کرم عسل ارگانیک و طبیعی ایران کازمد گیاهی، ویتامینه و پروتئینه میباشد. لذا میتوانید نگران تداخل دارویی با مصرف این محصول نباشید.

 

عکس کرم عسل ارگانیک و طبیعی ارگانیک | کرم گیاهی و دست ساز عسل کوهستان

کرم عسل ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز عسل ایرانکازمد

اغلب ما عسل را به‌عنوان یک شیرین‌کننده‌ی سالم می‌شناسیم، اما خوب است بدانید که ترکیبات عسل می‌تواند برای پوست و مو هم مفید باشد. عسل که توسط کیمیاگری به نام زنبور تولید می‌شود مجموعه‌ای از شهدگل‌ها، صمغ و گرده‌ی گل است که به حفظ رطوبت و مبارزه با پیری و انواع باکتری‌ها کمک می‌کند.

علاوه بر این عسل ترکیبی از مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و عناصر شفابخشی‌ است که می‌تواند به سلامت پوست و موی شما کمک کند.

اما حواس‌تان باشد دفعه‌ی بعدی که به سراغ قفسه‌ی عسل در فروشگاه رفتید به دنبال عسل بگردید که خام یا اصطلاحا فراوری یا پاستوریزه نشده باشد.

چون این عسل حاوی آنزیم‌ها و آنتی اکسیدان‌های فیتونوتریون (phytonutrient) -ماده‌ای موجود در برخی گیاهان که برای سلامتی انسان مفید است و به جلوگیری از انواع بیماری‌ها کمک می‌کند- فعال‌تری است که فواید آن را چندین برابر می‌کند.

خواص عسل برای پوست

1. عسل یک ماسک مرطوب‌کننده

عسل به‌خاطرِ نوع ماده‌ی هیدروکسی‌ای که در خود دارد رطوبت را حفظ می‌کند. این ماده باعث می‌شود پوست رطوبت هوا را جذب کند و این رطوبت را در لایه‌های زیرین خود نگه دارد. این ماده به نفوذ بیشتر رطوبت به لایه‌های عمقی‌تر پوست و هیدراته نگه‌داشتن طولانی‌مدت پوست کمک می‌کند.

2. پاکسازی منافذ پوست توسط عسل

آنزیم‌های موجود در عسل خام، روشن‌کننده‌ی پوست هستند و منافذ آن را تمیز و شفاف نگه‌ می‌دارند. اگر عسل را که خاصیت ضدباکتریایی دارد با روغن جوجوبا یا روغن نارگیل مخلوط کنیم ترکیب به‌ دست آمده مانع ایجاد باکتری‌هایی می‌شود که تعادل پوست را به هم می‌زنند و پوست را ملتهب می‌کنند.

3. عسل لایه‌بردار ملایمی ست

عسل سرشار از آنزیم‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و سایر موادمغذی‌ای است که تقویت‌کننده پوست هستند و پوست را هیدراته نگه می‌دارند. از طرفی جوش‌شیرین هم به‌عنوان یک لایه‌بردار ملایم شناخته می‌شود که لایه‌های مرده‌ی پوست را از بین می‌برد و اجازه می‌دهد سلول‌های جوان و تازه‌ی پوست نمایان شوند و پوست روشن‌تر به‌نظر برسد. پس ترکیب این دو ماده هم می‌تواند پوست شما را پاکسازی کند.

4. عسل التیام‌ دهنده‌ جای زخم

همان‌طور که می‌دانید عسل روشن‌کننده‌ی پوست است و ترکیبات ضد التهابی و ضدباکتریایی آن جای زخم‌ها را کمرنگ‌تر می‌کند و به بهبود و بازسازی بافت تازه‌ی پوست نیز کمک می‌کند. خواص آبرسانی عسل و روغن زیتون یا نارگیل همراه با هم می‌تواند به احیای پوست شما کمک کند و ماساژ ملایم، آرام و منظمِ این ترکیبات روی پوست، گردش خون زیر پوست شما را افزایش می‌دهد و پوست را بازسازی می‌کند.

5. درمان آکنه با عسل

عسل خواص ضدباکتریایی و ضدقارچی دارد که به از بین بردن باکتری‌ها کمک می‌کند. به‌خاطر این خواص ضدالتهابی، عسل می‌تواند قرمزی و سوزش پوست را آرام کند.

6. عسل و خاصیت مرطوب کنندگی بدن

عسل نه فقط یک آبرسان خوب برای پوست بدن است بلکه آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، پوست را ترمیم می‌کند و در مقابل آسیب‌های ناشی از محیط زیست و اکسیداسیون از آن محافظت می‌کند.

7. مرطوب‌ کننده‌ کوتیکول (پوستک)

عسل سرشار از مواد مغذی و آنزیم‌هایی است که پوست را تغذیه می‌کند و آن را التیام می‌بخشد و همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم حاوی نوعی ماده‌ی هیدروکسی است که باعث جذب رطوبت توسط پوست و حفظ این رطوبت می‌شود. روغن نارگیل را هم که یک نرم‌کننده و محافظت‌کننده‌ی طبیعی است همگی می‌شناسید.

از طرفی اسید استیک موجود در سرکه‌ سیب هم پوست خشن را نرم می‌کند و با متعادل نگه‌داشتن pH پوست، سلامت آن را افزایش می‌دهد. پس ترکیب این مواد می‌تواند از آنها یک مرطوب‌کننده‌ی خوب برای نرم کردن و مرطوب نگه‌داشتن کوتیکول یا همان پوستک نازک اطراف ناخن‌ها بسازد.

خواص عسل برای پوست های خشک

عسل به دلیل خاصیت رطوبت رسانی که دارد بهترین مرطوب کننده برای پوست های خشک است و پوست را به نرمی و لطافت پوست بچه نگه می دارد. خشکی پوست همیشه با بسته بودن منافذ پوست همراه است. عسل یک پاک کننده طبیعی است که منافذ را باز می کند و پوست را درخشان و شفاف می کند.

معمولا نشانه های پیری در پوست های خشک زودتر از پوست های دیگر بروز می دهد. اگر پوست تان چروک و خطوط دارد همیشه همراهتان یک بطری عسل داشته باشید تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

چگونگی استفاده از عسل برای پوست خشک

پوست های خشک خیلی زود پوسته پوسته و خشک تر می شوند. عسل می تواند بهترین مرطوب کننده برای این پوست ها باشد زیرا پوست را آبرسانی کرده و آن را نرم و شاداب می کند. برای خشکی پوست عسل طبیعی استفاده کنید. مقداری عسل روی پوست بمالید و پس از 20 الی 30 دقیقه با آب بشوئید.

چگونگی استفاده از عسل به عنوان پاک کننده برای پوست خشک

همانطور که پیشتر هم اشاره کردم خشکی پوست با منافذ بسته همراه است. آنزیم های موجود در عسل کمک می کند که منافذ پوست تمیز و پاک شوند. عسل را با روغن نارگیل مخلوط کنید تا یک پاک کننده عالی برای تمیز کردن منافذ پوست درست کرده باشید. 2 قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را با عسل مخلوط کنید روی پوست ماساژ دهید و بگذارید 10 الی 20 دقیقه بماند. سپس با آب تمیز بشوئید.

خواص عسل برای پوست های چرب و جوش دار

خیلی از افراد از جوش صورت رنج می برند که برای بعضی خفیف و برای بعضی دیگر شدیدتر است. جوش صورت به خاطر مسدود شدن راه غدد چربی پوست به وجود می آید. این مسدود شدن به دلیل فعالیت هورمونی بدن در سنین رشد و یا به علت آلودگی ها به وجود می آید.

وقتی این منفذهای پوست مسدود شوند چربی نمی تواند راه خود را به بیرون باز کند و شروع به تجمع زیر منفذهای پوست می کند که متورم می شود و رنگ آن قرمز می شود.

این منفذهای بسته شده محل مناسبی برای تجمع میکروب ها هستند و ممکن است جوش ها تبدیل به جوش چرکین شوند. جوش ها ممکن است تمام صورت را بپوشانند و احساس خارش بدی ایجاد کنند.

چگونگی استفاده از عسل به عنوان پاک کننده برای پوست های چرب و جوش دار

چون جوش صورت با بسته شدن و ملتهب شدن منفذهای پوست به وجود می آید، تمیز کردن آنها به نظر بهترین روش مقابله با آنها می آید. کرم ها و محلول های ضدجوش زیادی در بازار وجود دارد که برای درمان جوش صورت به کار می روند. اما بهترین کمک برای جوش صورت عسل هست.

ماسک های صورت عسل عواملی که باعث مسدود شدن منفذهای پوست می شوند را از بین می برند و علاوه بر آن عفونت حاصله از جوش را نیز از بین می برند. بهتر است که با توجه به نوع پوست خود از ماسک عسل مناسب با پوست خودتان استفاده کنید.

عسل می تواند یک درمان موثر برای پوست صورت باشد چرا که منفذهای پوست را تمیز می کند و میکروب ها را از بین می برد. و به خاطر خاصیت رطوبت دوستی عسل باعث شادابی و طراوت پوست شما می شود.

 

عکس کرم عسل ایران کازمد

کرم عسل ایران کازمد | خرید کرم گیاهی و دست ساز عسل ایرانکازمد

موارد منع مصرف کرم عسل ایران کازمد | کرم عسل طبیعی از زبان سازنده: منعی ندارد