سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی ایران کازمد- بهمن 1399

?

 فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی ایران کازمد- بهمن 1399

ایران کازمد  به عنوان تولید کننده انواع بالم لب مایع و ریمل گیاهی، دست ساز و کاملا طبیعی، همچنین توانایی پذیرش سفارش های اختصاصی و ساخت بالم لب مایع و ریمل گیاهی اختصاصی را نیز دارد.

ایرانکازمد با توجه به در اختیار داشتن امکانات، نیروی متخصص و فضای تولید امکان ساخت فرمول و تولید بالم لب مایع و ریمل گیاهی جدید را نیز دارد.

اگر به دنبال خرید یا فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی هستید با ما از طریق راه های زیر ارتباط برقرار کنید:

در صورتی که تمایل به خرید عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی با ما در ارتباط باشید.

?

 

بالم لب زعفران سرگل ایران کازمد?

بالم لب زعفران سرگل ایران کازمد

کد محصول: 1168

فروش عمده بالم لب بالم لب زعفران سرگل ایرانکازمد

تاریخ انقضاء : هشت ماه پس از تولید

 

ریمل گیاهی ایران کازمد?

ریمل گیاهی ایران کازمد

کد محصول: 1014

فروش عمده ریمل گیاهی ایران کازمد

تاریخ انقضاء : هشت ماه پس از تولید

 

فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی

بالم لب مایع و ریمل گیاهی در واقع همان کرم آرایشی است با این تفاوت که در مراحل ساخت و تولید آن به جای استفاده از مواد اولیه صنعتی یا شیمایی از جایگزین گیاهی یا طبیعی یا معدنی آنها استفاده می‌شود.

البته محصولات آرایشی بهداشتی سالیان سال است که توسط شرکت های تجاری به اشکال مختلف و تقریبا متحدالشکلی به مشتریان یا مصرف کنندگان معرفی و عرضه شده است.

همچنین تبلیغات فراوان و سرمایه گذاری تجاری که در پس این تولیدات وجود دارند که باعث شده اند این شکل از محصول (شکل و ظاهر عمومی محتوای محصول) در ذهن و ناخودآگاه مشتری تثبیت و تایید شده باشد و اصطلاحا محصولات بازار پسند و مشتری پسند شده اند.

متاسفانه همین موضوع باعث شده افراد با تفکر و نگرش به محصولات آرایشی بهداشتی بنگرند که لزوما کرم یا صابون یا شاپو و غیره حتما میبایست به این شکل و حالت و رنگ و بو باشد.

در واقع اینطور شده که انسان‌ها ( مشتریان عمومی محصولات آرایشی بهداشتی ) آیتم های ذهنی خود برای تایید محصولات آرایشی بهداشتی را با محصولاتی که به چشم دیده و از آنها استفاده نموده اند می‌سنجند.

این مشکل در محصولاتی مانند کرم، یا شامپو به شدت نمود پیدا میکند و مردم عموما توقع شان از دیدن یک شامپو و کرم همان چیزی است که حداقل در ظاهر مانند محصولاتی باشد که تا به الان استفاده نموده اند.

قیمت فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی

یکی از دلایل گرانقیمت بودن فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی فرآیندهای پیچیده و زمانبر تهیه عصاره طبیعی گیاهی مورد نیاز تولید بالم لب مایع و ریمل گیاهی است.

بدیهی است برخی تولیدکنندگان به دلیل استفاده از اسانس. مواد شیمیایی در تولید و فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی هزینه های کمتری دارند و به همین دلیل هم قیمت فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی آنها نسبتا پایین است.

اما تولیدکنندگانی که از روغن های گیاهی، پودر و یا عصاره طبیعی های طبیعی در تولید و فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی استفاده می کنند، قیمت فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی آنها به دلیل هزینه بر بودن بالاتر است.

از این رو  در خرید و فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی این موضوع که در آن از اسانس و مواد شیمیایی استفاده شده یا مواد طبیعی تاثیر بسزایی دارد.

یک نکته درباره فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی

بسیاری از دوستانی که این روزها و به تبع شیوع گسترده ویروس کرونا که میزان خریدهای آلاین را افزایش داده است، اقدام به راه اندازی فروشگاه های آنلاین کرده اند، در شبکه اینترنت در جستجوی فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی هستند.

توصیه ما این است افرادی که عبارت فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی، را جستجو می کنند، مراقب محصولات تقلبی، کم کیفیت و محتوی مواد شیمیایی به جای مواد طبیعی باشند.

این روزها متاسفانه برخی افراد سودجو با عنوان ” فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی “، محصولات بی کیفیتی را به افراد بی تجربه می فروشند که نه حتی در نهایت به زیان مالی آنها منجر می شود، بلکه اعتبار فروشگاه آنلاین شان را نیز از بین می برند.

در نتیجه قبل از این که عنوان فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی در یک پیام تجاری یا وبسایت اینترنتی شما را جذب خود کند، تلاش کنید تا به هرنجوی که برای تان ممکن است.

از جمله مشاوره با افراد خبره و کارشناسان از کم و کیف صابون کیاهی که قصد خرید آن را دارید مطلع شوید.

در عین حال در میان آنهایی که اقدام به فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی می کنند، بسیارند آنهایی که از اعتبار لازم برخوردار هستند.

و وجدان کاری و اخلاق حرفه ای را سرلوحه فعالیت های خود به خصوص در زمینه فروش عمده بالم لب مایع و ریمل گیاهی می کنند که به طور مستقیم با سلامت خریداران در ارتباط است. پس یک راه امن و قابل اعتماد پیدا کردن آنهاست.

بالم لب گیاهی?

بالم لب گیاهی

بالم لب چیست ؟

بالم لب نوعی موم یا پماد است که دارای موادی با خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی می‌باشد و با عملکرد آب رسانی و چرب نگه داشتن سطح پوست  لب، بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی، زیبایی و سلامت آن را حفظ می‌کند از خشکی و ترک خوردگی آن جلوگیری می‌کند. ویکی پدیا میگوید بالم یا مرهم رقیق (به انگلیسی: Liniment) نوعی پماد موضعی است که برای استفاده روی پوست تهیه می‌شود. بالم نسبت به لوسیون، گرانروی یکسان یا کمتری دارد و برخلاف لوسیون، بر روی پوست مالیده می‌شود تا ایجاد اصطکاک کند. این یکی از مهم‌ترین نکات در داشتن لب‌هایی زیبا است. لب‌های خشک و پوسته پوسته واقعا ظاهر خوبی ندارد. پس برنامه مراقبت از لب‌هایتان را با زدودن پوست های خشک لبتان شروع کنید. یک روش خوب برای این کار استفاده ازبالم لب است تا با کمک به نگهداری رطوبت و نرمی بر روی پوست لب، زیبایی لبانتان را حفظ کند. با این کار بدون اینکه لطمه‌ای به لبتان وارد کنید پوست مرده ی لبتان از بین خواهد رفت. داشتن لب‌هایی دوست‌داشتنی و جذاب، تمام چیزی است که برخی افراد می‌شود گفت آرزوی آن را دارند چرا که درهر فصل بخصوص زمستان لب‌هایشان دیگر رطوبت و لطافت طبیعی ندارند. به همین خاطر هم بیشتر مستعد خشک شدن و ترک خوردن هستند. هیچ‌کس خواهان چنین لب‌هایی نیست، پس احتیاج داریم تا از آن‌ها مراقبت کنیم تا نرم بمانند و جذاب بنظر برسند. جالب است بدانید که در لب هیچ غده عرقی وجود ندارد و در نتیجه هیچ گاه لب‌ها عرق نمی کنند. بدین دلیل است که در زمستان خشک می‌شوند و مدام آن‌ها را خیس می‌کنیم.بالم لب گیاهی?

بالم لب گیاهی

اگر زیاد به مشکل خشکی لب مبتلا می‌شوید، باید فکری به حال آن کنید.

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب، به صورت کلی  شامل ترکیبات نرم و مرطوب کننده مانند لانولین، موم زنبور عسل، وازلین، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان و پارافین می‌باشد. در هر نوعی از محصولات موجود در بازار بخشی از این مواد به کار رفته است. در دسته ای  دیگر از بالم های لب،  Q10،  ویتامین C و ویتامین E وجود دارد. گروهی دیگر  از بالم‌ها با عملکرد کاهش چین و چروک لب‌ها شامل موادی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و دی پالمیتول هیدروکسی پرولین هستند. این مواد فاکتورهای مقابله با پیری  پوست را  دارا می‌باشند. البته این تعریف عمومی که مطالعه فرمودین در واقع برای بالم لب های غیر گیاهی هستن و حال لازم است که بدانیم بالم لب گیاهی چیست؟

بالم لب گیاهی چیست | رژلب مایع گیاهی چیست ؟

بالم لب گیاهی در واقع همان بالم لب استاندارد است که در پاراگراف قبلی معرفی کردیم با این تفاوت که مواد شیمایی آن به طور کامل حذف شده و با مواد گیاهی، ارگانیک و طبیعی جایگزین شده است. به عنوان مثال در بالم لب گیاهی ایرانکازمد موادی همچون پارافین و وازلین و دیگر مواد شیمیایی به طور کامل حذف و به کمک ترکیباتی نشات گفته از موم زنبور عسل شبیه سازی شده اند.

بالم لب گیاهی با کارکرد های مختلفی وجود دارد.

  • بالم لب گیاهی برای درمان خشکی و ترک لب
  • بالم لب گیاهی با هدف آبرسانی به لب
  • بالم لب گیاهی ایرانکازمد هر دو خاصیت ذکر شده بالا را دارد و به عنوان یک بالم لب حرفه ای در عین حال ساده در اختیار هموطنان عزیز قرار میگیرد

یک بالم لب (رژ لب مایع) مناسب، دارای چه ویژگی‌هایی است؟

  • 1. بهتر است بالم لب دارای انواع ویتامین‌ها برای تغذیه پوست لب باشد.
  • 2. دارای SPF برای مراقبت در برابر نور خورشید باشد.
  • 3. دارای آنتی اکسیدان برای ترمیم بافت آسیب دیده لب باشد.
  • 4. طبیعی و بدون اسانس تحریک کننده باشد.

نکته مهم: اگر لب شما ضخم شده و یا دارای ترک است، حتماٌ از بالم لب های بدون اسانس استفاده کنید، زیرا بالم لب های دارای اسانس میتواند باعث سوزش و تشدید درد لب شما شود. مزایای استفاده از بالم لب: پوست لب حساس ترین بخش بدن است. با وجود این حساسیت، معمولا لبها در معرض نور مستقیم آفتاب، سرمای هوا و خشکی قرار دارند. اگر از لبهایتان بخوبی مراقبت نکنید پوسته پوسته شده و ترک می‌خورند حال آنکه استفاده از بالم لب پوست آن را نرم و مرطوب می‌کند.

  • بالم، لب را در مقابل عناصر مختلف محیطی مانند سرما محافظت می‌کند.
  • مانع از ترک خوردن لب شده و آنها را مرطوب نگه میدارد.
  • مانند لوسیون بدن برای لب، عمل می‌کند و احساس نرمی و لطافت به لبها می‌بخشد.
  • به کمک بالم لب، لبها درخشان تر و جذاب تر به نظر می‌رسند.
  • مواد مرطوب کننده و ترمیم کننده موجود در آن، موجب پر کردن خطوط روی لب می‌شود.
  • بدلیل وجود خاصیت ضد آفتاب در بالم، لب‌ها از اشعه های مضر خورشید در امان هستند.
  • ساده و با سرعت قابل استفاده است.

بالم لب گیاهی?

بالم لب گیاهی

کمی بیشتر راجع به بالم بدانیم

ویکی پدیا میگوید بالم یا مرهم رقیق (به انگلیسی: Liniment) نوعی پماد موضعی است که برای استفاده روی پوست تهیه می‌شود. بالم نسبت به لوسیون، گرانروی یکسان یا کمتری دارد و برخلاف لوسیون، بر روی پوست مالیده می‌شود تا ایجاد اصطکاک کند. این یکی از مهم‌ترین نکات در داشتن لب‌هایی زیبا است. لب‌های خشک و پوسته پوسته واقعا ظاهر خوبی ندارد. پس برنامه مراقبت از لب‌هایتان را با زدودن پوست های خشک لبتان شروع کنید. یک روش خوب برای این کار استفاده ازبالم لب است تا با کمک به نگهداری رطوبت و نرمی بر روی پوست لب، زیبایی لبانتان را حفظ کند. با این کار بدون اینکه لطمه‌ای به لبتان وارد کنید پوست مرده ی لبتان از بین خواهد رفت. داشتن لب‌هایی دوست‌داشتنی و جذاب، تمام چیزی است که برخی افراد می شود گفت آرزوی آن را دارند چرا که درهر فصل بخصوص زمستان لب‌هایشان دیگر رطوبت و لطافت طبیعی ندارند. به همین خاطر هم بیشتر مستعد خشک شدن و ترک خوردن هستند. هیچ‌کس خواهان چنین لب‌هایی نیست، پس احتیاج داریم تا از آن‌ها مراقبت کنیم تا نرم بمانند و جذاب بنظر برسند.  
ریمل گیاهی?

ریمل گیاهی

ریمل

ریمل واژه ای است که زبان فرانسوی به فارسی وارد شده. ریمل نام ثبت شده یک تولیدکننده لوازم آرایشی و نماد بازرگانی است و بعدها در ایران برای تمامی ماسکاراها بکارگرفته شده و رفته رفته مصطلح شده‌است. در زبان انگلیسی واژه ماسکارا رایج است. در گذشته به ریمل سرمه چشم گفته می‌شده‌است. نام ریمل (به انگلیسی: Rimmel) که در ایران برای انواع این وسیله آرایشی مرسوم است در واقع یک برند تجاری ثبت شده برای لوازم آرایشی است که با نام کامل ریمل لندن (به انگلیسی: Rimmel London) نیز شناخته می‌شود و نام ثبت شده برای یک تولیدکننده تجاری لوازم آرایشی بریتانیایی قدیمی است که از سال 1834 تا کنون فعال است.

ریمل ژله ای چیست

ریمل ژله ای به دلیل انعطاف پذیری بالا تاثیر زیادی در حالت دادن به مژه ها، بلند کردن و فر دادن آنها دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم از این نوع ریمل‌ها به دلیل کاربرد راحت و آسان تری که دارند استفاده کنید.

نحوه صحیح ریمل زدن

همانطور که گفتیم ریمل زدن مژه‌ها با تاثیری که بر پر پشت کردن، حجم دادن، رنگ کردن و بلند کردن مژه‌ها داره چهره شما را جذاب و زیبا می‌کند. اما اگر به طور صحیح این کار را انجام ندهید، باعث میشود که مژه های شما حالت مصنوعی پیدا کرده و زیبایی طبیعی چشم های تان را از بین ببرد. بنابراین برای این که مژه های خود را زیبا کنین در هنگام ریمل زدن نکات زیر را رعایت کنین.ریمل گیاهی?

ریمل گیاهی

نکات جالب و خواندنی راجع به ریمل ها

اگر می‌خواهید از فر مژه استفاده کنید حتما قبل از ریمل زدن این کار رو انجام بدهید برای ریمل زدن ابتدا به به سمت پایین نگاه کنید برس ریمل رو به آرامی از ریشه تا انتها و به سمت بالا بر روی مژه های خود بکشید ریمل رو همیشه به سمت خارج بر روی مژه های خود بکشید اگر می‌خواهید چند بار، بر روی مژه های خودتان ریمل بکشین بعد از هر بار ریمل زدن اجازه بدهید خشک شود و بعد مجدداً برس ریمل رو روی مژه های خود بکشید اگر بعد از هر بار ریمل زدن مژه های تان به هم می‌چسبد از طریق شانه مژه و یا مسواک مخصوص آنها را از هم جدا کنید برای این مواد ریمل بیشتری بر روی برس بنشیند. همیشه آن را داخل ظرف ریمل چرخانده و از بالا و پایین کردن آن خود داری کنید اگر دوست دارید مژه های شما برجسته به نظر برسد می توانید قسمت های بیرونی مژه های خودتان را بیش تر ریمل بزنید و یادتان باشد که همیشه ریمل زدن را در آخرین مرحله آرایش انجام بدهید.

خواص و فواید ریمل گیاهی ایران کازمد | ریمل تقویت کننده سرمه هفت مغز

  • فواید ریمل گیاهی
  •  تقویت کننده مژه
  • تقویت کننده ابرو
  • فاقد مواد شیمایی
  • کمک به رشد ابروهای نازک و ضعیف
  • کمک به رشد مژه‌های ضعیف
  • ضد آلرژی

نکات مهم درباره ریمل گیاهی "سرمه هفت مغز" ایران کازمد

در ساخت و تولید ریمل گیاهی سرمه 7 مغز ایران کازمد از آرد ذرت، ثعلب، روغن دم اسب، روغن کرچک، سرمه هفت مغز، سیاه دانه و گلیسیرین گیاهی استفاده شده است.

اگر به هر یک از مواد یاد شده بالا حساسیت دارید قبل از مصرف با دکتر خود مشورت کنید ریمل گیاهی ایرانکازمد به علت اینکه فاقد مواد شیمایی و نفتی است قابلیت حجم دهی به مژه را ندارد. خریداران گرامی ریمل گیاهی ایرانکازمد را لطفا با دید محصولی ترمیمی، تقویت کننده و مفید برای مژه و ابرو خریداری فرمایید نه به عنوان یک ریمل با قابلیت زیبا سازی مژه و حجم دهی زیاد.

به همین دلیل توصیه میکنیم از ریمل گیاهی ایران کازمد بیشتر در زمان هایی که در منزل یا محل کار هستید استفاده نمایید. توصیه میکنیم در زمانی که از ریمل گیاهی ایرانکازمد استفاده می کنید، از دود، آلایندگی، هوای پر گرد و غبار و ناپاک دوری کنید چرا که آلودگی به راحتی به روغن میچسبد و تاثیر ریمل را کمتر میکند.

اگر ریمل گیاهی ایرانکازمد در اثر حرارت و قرار گرفتن در فضای گرم شل شده وبه داخل چشم وارد شد، اصلا نگران نباشید و با خیالی آسوده آن را پاک نمایید. چرا که هیچ نوع ماده شیمایی در این ریمل وجود ندارد و هیچ آسیبی به چشم نمیزند. لذا فقط کافی است چربی آن از داخل چشم پاک شود. از ریمل گیاهی ایران کازمد میتوانید

به عنوان پایه ریمل های شیمایی و تجاری حجم دهنده خود استفاده نمایید. در واقع با این کار یک لایه محافظتی گیاهی و امن برای مژه‌های خود ایجا میکنید. این ریمل به دلیل استفاده از سرمه هفت مغز و روغن کرچک باعث تقویت مژه‌ها می‌شود.ضمنا یکی از خواص مهم این نوع رمیل طبیعی ضد آلرژی بودن است.

در واقع به این معنی که به دلیل عدم استفاده از مواد و ترکیبات شیمیایی در این این محصول، تقریبا به همه نوع پوست و مژه ای سازگار است مگر آنکه شخصی به طور خاص به برخی از مواد طبیعی که در این محصول استفاده شده حساسیت داشته باشد.  

 

?

?