سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی ایران کازمد – آپدیت بهمن 1399

 فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی ایران کازمد – آپدیت بهمن 1399

ایران کازمد به عنوان تولید کننده محصولات آرایشی-بهداشتی گیاهی، از آمادگی فروش عمده شامپو بدون سولفات بدون سولفات گیاهی و همچنین پذیرش سفارش و ساخت شامپو بدون سولفات گیاهی به صورت اختصاصی برخوردار است.

ایران کازمد با به خدمت گرفتن نیروی متخصص و مجرب، امکانات و همچنین فضای استاندارد تولید، امکان ساخت فرمول و تولید شامپوهای گیاهی اختصاصی را نیز در اختیار داشته و آماده همکاری با فعالان محترم بازار محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی است.

در صورتی که تمایل به خرید عمده شامپو بدون سولفات گیاهی دارید با ما در ارتباط باشید.

 

 

?

شماره موبایل: 09014136008 

صفحه اینستاگرام: @irancosmed 

کانال تلگرام: irancosmed 

ایمیل: irancosmed@gmail.com

وب سایت: www.irancosmed.com

 

شامپو زعفران سرگل ایران کازمد | شامپو گیاهی زعفرانی?

شامپو Sulfate Free زعفران سرگل ایران کازمد | شامپو بدون سولفات گیاهی زعفرانی

کد محصول: 1167
فروش عمده شامپو بدون سولفات زعفران سرگل ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو آرگان ایران کازمد | شامپو گیاهی ارگان مراکشی?

شامپو Sulfate Free آرگان ایران کازمد | شامپو بدون سولفات گیاهی ارگان مراکشی

کد محصول: 1129
فروش عمده شامپو بدون سولفات آرگان مراکشی ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو نارگیل ایران کازمد | شامپو گیاهی نارگیل?

شامپو Sulfate Free نارگیل ایران کازمد

کد محصول: 1055
فروش عمده شامپو بدون سولفات نارگیل ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو قهوه و سیاه دانه ایران کازمد?

شامپو Sulfate Free قهوه و سیاه دانه ایران کازمد

کد محصول: 1071
فروش عمده شامپو بدون سولفات قهوه و سیاه دانه ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

شامپو سیر ایران کازمد | شامپو گیاهی سیر ایرانکازمد?

شامپو Sulfate Free سیر ایران کازمد

کد محصول: 1066
فروش عمده شامپو بدون سولفات سیر ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو سدر ایران کازمد | شامپو تقویت کننده سدر ایرانکازمد?

شامپو Sulfate Free سدر ایران کازمد

کد محصول: 1067
فروش عمده شامپو بدون سولفات سدر ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو زیتون ارگانیک ایران کازمد | شامپو زیتون طبیعی?

شامپو Sulfate Free زیتون ارگانیک ایران کازمد

کد محصول: 1065
فروش عمده شامپو بدون سولفات زیتون ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو گل ختمی ایران کازمد | شامپو گیاهی و دستساز ضد ریزش مو گل ختمی?

شامپو Sulfate Free گل ختمی ایران کازمد

کد محصول: 1055
فروش عمده شامپو بدون سولفات گل‌ختمی ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو سیاه دانه ایران کازمد | شامپو تقویت کننده و دستساز سیاه‌دانه ایران کازمد?

شامپو Sulfate Free سیاه دانه ایران کازمد

کد محصول: 1063
فروش عمده شامپو بدون سولفات سیاه دانه ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو فلفل قرمز ایران کازمد?

شامپو Sulfate Free فلفل قرمز ایران کازمد

کد محصول: 1062
فروش عمده شامپو بدون سولفات فلفل قرمز ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو سیاه دانه و زیتون ایران کازمد?

شامپو Sulfate Free سیاه دانه و زیتون ایران کازمد

کد محصول: 1062
فروش عمده شامپو بدون سولفات سیاه دانه و زیتون ایران کازمد
تاریخ انقضاء: شش ماه پس از تولید

 

شامپو بدون سولفات گیاهی چیست؟

ما در این مطلب سعی میکنیم به طور مفصل راجع به انواع شامپو بدون سولفات گیاهی و به دنبال آن خواص شامپوهای گیاهی به ویژه مشخصات و فواید شامپوهای گیاهی برند ایران کازمد اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

و اما شامپو بدون سولفات گیاهی واقعا چیست؟

برای یافتن پاسخ این سوال ابتدا باید بدانیم به طور کلی شامپو چیست. یعد از اینکه با ساختار و مشخصات عمومی شامپو آشنا شدیم به تفصیل راجع به شامپو بدون سولفات گیاهی و فواید آن نیز اطلاعات مفیدی را خدمتتان عرض میکنیم.

شامپو چیست؟

در ویکی پدیا که در واقع مهمترین و موثق ترین مبع اطلاعات آنلاین در دنیاست اینطور آمده که شامپو (به انگلیسی: Shampoo)، از یک واژه هندو است با عنوان چامپانا (Champana) به معنای ماساژ دادن.

قبل از پیدایش شامپو البته منظور شامپویی که امروزه میشناسیم، مردم در اکثر جاهای دنیا برای شستن موی سر خود از مواد گیاهی مانند سدر یا مواد معدنی مانند خاک‌های سیلیسی استفاده می‌نمودند.

البته قبل از این دوره یعنی زمانی که شامپوهای امروزی در خانه انسان‌ها جایگاهی نداشت و هنوز ساخته نشده بود، انسان‌ها برای تمیز کردن موهای سر خود از صابون استفاده می‌کردند.

از جمله دیگر شوینده‌های مورد استفاده انسان‌های پیشین می‌توان به موارد روبرو اشاره کرد: رزماری، زرده تخم مرغ، چای سیاه، عصاره نیشکر، سرکه و آب.

از آنجا که موهای افراد با هم متفاوت است، به همون شکل شامپوهای متفاوتی نیز ساخته و در بازار ارائه می‌شود. برای انتخاب یک شامپوی مناسب، بهترین راه این است که انواع مختلف شامپو را امتحان کنیم تا بتوانیم بهترین نوع را بر اساس تجربه و نتیجه ای که از شامپو میگیرم انتخاب کنیم.

به طور عمومی از ویژگی‌های معمول یک شامپوی نرمال می‌توان به سهولت در شستشو، عدم تحریک پوست و چشمها و همچنین بوی مطبوع اشاره نمود.

مواد شیمیایی مضر در یک شامپوی بی‌کیفیت

اولین و مهمترین مسئله این است که باید بخاطر داشته باشید ماده سمی دی اوکسان 1?4 در صورت وجود در شامپو بسیار مشکل‌ساز و مضر است، این ماده که به‌طور معمول در برخی مواد شوینده و آرایشی یافت می‌شود می‌تواند باعث بروز بیماری های مختلف بخصوص سرطان شود.

در برخی از کشورهای جهان محصولاتی که حاوی دی اکسان هستند، سرطان زا و غیرمجاز شناخته می‌شوند

طبق نتایج آزمایشگاهی مستقل، 82 درصد محصولات در آمریکا به فرمالدیید و 67 درصد آن‌ها به 1و4 دی‌اکسان آلوده بوده‌اند، در اروپا استفاده به هر مقداری از ماده دی‌اکسان در محصولات آرایشی- بهداشتی بخصوص شوینده هایی مثل شامپو غیرمجاز است.

کشورهای اروپایی از ورود هر محصولی که حاوی کمترین مقدار دی اوکسان باشد به مرزهای خود جلوگیری می‌کنند.

برخی از تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی برای اینکه محصول تولیدیشان ارزان تمام شود، از ماده‌ای به نام «پارابن» استفاده می‌کنند که می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان سینه در زنان را افزایش دهد.

به این نکته توجه بفرمایید که برای تهیه شامپو و یا محصولات آرایشی بهداشتی قابل اطمینان، به دنبال واژه PARABEN FREE بر روی محصول بگردید. در صورتی که عبارت فاقد پارابن را مشاهده نمودید مطمئن شوید این محصول به لحاظ کیفی باکیفیت‌تر از موارد مشابه حاوی این ماده خطرناک است.

برخی دیگر از مواد سمی موجود در شامپوهای بی‌کیفیت عبارتند از: SILICON ,PEG و SLES. این مواد نیز خطرناک بوده و استفاده دراز مدت از آنها موجب بیماری های مختلف میگردد.

شامپو بدون سولفات گیاهی چیست؟

حال با توجه به اطلاعاتی که راجع به شامپو به طور کلی داریم وقت آن است که بدانیم شامپو بدون سولفات گیاهی چیست.شامپو بدون سولفات گیاهی در واقع همان شامپو در تعریف کلی است با این تفاوت که محتویات یا بهتر بگوییم ترکیبات مضر و شیمیایی آن حذف و در بیشتر موارد با عصاره‌های گیاهی، مواد گیاهی، روغن‌های گیاهی و اسانس های طبیعی جایگزین شده است.

یعنی عملا بخش مضر و مخرب شیمیایی یا صنعتی و یا معدنی شامپو به طور کامل از بین رفته و با ترکیبات طبیعی جایگزین شده است و دیگر خبری از مواد خطرناکی همچون پارابن (Paraben)، پی ای جی (PEG | پلی اتیلن گلایکل)، اس ال اس (SLS | سدیم لوریل سولفات یا سدیم لورت سولفات)، اس ال ای اس (SLES یا سدیم لوریل اتر سولفات یا سدیم لورث اتر سولفات)، انواع سیلیکون (Silicon) و موارد مشابه در شامپو نیست.

در همین راستا و با هدف بهبود کیفی شامپوها، ایران کازمد (برند irancosmed) اقدام به تولید انواع شامپو بدون سولفات گیاهی نموده که فاقد مواد سمی یا خطرناک شیمیایی است.

شامپو بدون سولفات ارگانیک یا شامپو بدون سولفات طبیعی چیست؟

تعریف شامپو بدون سولفات ارگانیک (Sulfate Free | SLS Free) یا همان شامپو بدون سولفات طبیعی بسیار نزدیک به شامپو بدون سولفات گیاهی است. همانطور که در پاراگراف قبلی گفتیم شامپو بدون سولفات گیاهی همان شامپو نرمال است با این تفاوت که مواد شیمیایی و سنتتیک آن با مواد یا عصاره های گیاهی جایگزین شده.

اما یک نکته در این جا بسیار حائز اهمیت است و آن اینکه

لزوما مواد گیاهی ارگانیک نیستند

مواد یا ترکیبات ارگانیک در واقع مواد یا ترکیباتی هستند که مزرعه یا محل کشت یا تولید آنها به هیچ وجه کود شیمیایی نخورده باشد و گیاه حاصل از آن کاملا طبیعی رشد نموده باشد

حال با دانستن این موضوع میتوانیم شامپو ارگانیک را اینطور تعریف کنیم

شامپو بدون سولفات ارگانیک شامپویی ست که هم مواد مضر و خطرناک آن با مواد یا ترکیبات گیاهی جایگزین شده اند که در مزرعه یا محل کشت و تولید آن ترکیبات گیاهی و طبیعی به هیچ وجه از کود شیمیایی یا صنعتی استفاده نشده است. ضمن اینکه از موادی که درعلم شیمی به سولفات معروف هستند و همچنین نمک نیز در شامپو بدون سولفات گیاهی استفاده نشده است.

قیمت فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی

یکی از دلایل گرانقیمت بودن فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی فرآیندهای پیچیده و زمانبر تهیه عصاره طبیعی گیاهی مورد نیاز تولید شامپو بدون سولفات گیاهی است.

بدیهی است برخی تولیدکنندگان به دلیل استفاده از اسانس. مواد سیمیایی در تولید و فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی هزینه های کمتری دارند و به همین دلیل هم قیمت فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی آنها نسبتا پایین است.

اما تولیدکنندگانی که از روغن های گیاهی، پودر و یا عصاره طبیعی های طبیعی در تولید و فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی استفاده می کنند، قیمت فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی آنها به دلیل هزینه بر بودن بالاتر است.

از این رو  در خرید و فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی این موضوع که در آن از اسانس و مواد شیمیایی استفاده شده یا مواد طبیعی تاثیر بسزایی دارد.

فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی

بسیاری از دوستانی که این روزها و به تبع شیوع گسترده ویروس کرونا که میزان خریدهای آنلاین را افزایش داده است، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی آنلاین نموده و در شبکه اینترنت در جستجوی فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی هستند آن هم به جهت تامین کالا برای فروشگاه خود.

توصیه ما این است افرادی که عبارت فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی، را جستجو می کنند، مراقب محصولات تقلبی، کم کیفیت و محتوی مواد شیمیایی به جای مواد طبیعی باشند.

این روزها متاسفانه برخی افراد سودجو با عنوان ” فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی “، محصولات بی کیفیتی را به افراد بی تجربه می فروشند که نه حتی در نهایت به زیان مالی آنها منجر می شود، بلکه اعتبار فروشگاه آنلاین شان را نیز از بین می برند.

در نتیجه قبل از این که عناوین فریبنده ای همچون فروش عمده شامپو بدون سولفات گیاهی یا خرید عمده شامپو بدون سولفات گیاهی یا قیمت عمده شامپو بدون سولفات گیاهی و امثال این موارد در یک پیام تجاری یا وبسایت اینترنتی شما را جذب نموده و یا به هیجان آورد، تلاش کنید تا به هر شکلی که برای تان ممکن است از جمله مشاوره با افراد خبره و کارشناسان این حوزه از کم و کیف شامپو بدون سولفات گیاهی که قصد خرید آن را دارید، مطلع شوید.

در عین حال در میان آنهایی که اقدام به عمده فروشی شامپو بدون سولفات گیاهی می‌کنند، بسیارند آنهایی که از اعتبار لازم برخوردار هستند و وجدان کاری و اخلاق حرفه ای را سرلوحه فعالیت های خود به خصوص در زمینه تولید و فروش انواع شامپو بدون سولفات گیاهی می کنند، چرا که شامپو بدون سولفات گیاهی نیز مانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی به طور مستقیم با سلامت خریداران در ارتباط است.

ایران کازمد به عنوان یکی از تولید کنندگان شامپوهای گیاهی و طبیعی آماده ارائه خدمات در زمینه تولید انواع شامپو بدون سولفات گیاهی حتی شامپوهای گیاهی سفارشی به شما عزیزان میباشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره رایگان برای خرید شامپو بدون سولفات گیاهی به صورت عمده یا کسب اطلاعات راجع به قیمت عمده شامپو بدون سولفات گیاهی از طریق اینفوباکس زیر با ما در ارتباط باشید.

 

?

?